Opis projektu

Obszar tematyczny projektuProjekt jest realizowany w ramach programu "Schule im Wandel- Zmieniajaca sie szkoła". Projekt jest związany z opisem dnia w czasie przeszłym Perfekt.
Problem do rozwiązania

  1. Czy opis dnia w języku niemieckim musi być zawsze nudny?- jak można inaczej opowiedzieć o swoim dniu.
  2. Szukanie nowych, ciekawszych sposobów na opanowanie i lepsze zapamiętanie form czasu przeszłego Perfekt.
  3. Stworzenie własnych, orginalnych materiałów dydaktycznych dzięki kręceniu filmików i nagrywaniu scenek.

Temat projektu
Gestern habe ich ein tolles Buch gelesen und...Perfekt ist easy! Wir beschreiben unseren Tag.
Zespół uczniowski realizujący projekt
Proszę wpisać uczniów, którzy uczestniczyli w realizacji projektu podając imię nazwisko i klasę i poziom( SP, GIM, LO).
grupa z klas I LO i 1 TE:
1.Agnieszka Kotłowska
2. Sylwia Krefft
3. Jolanta Lejk
4. Ewelina Piepiórka
5. Żaneta Ptach
6. Mateusz Smętoch
7. Maciej Teclaf
8. Agata Hebel
9. Natalia Kulaszewicz
10. Karolina Cyman
11. Agnieszka Lis
12. Monika Mondzinska 

Opiekun projektuMarta Młyńska
A. Główny cel projektu („Czego się chcemy dowiedzieć?” i/lub „Co chcemy osiągnąć?”)
Proszę podać najważniejszy cel projektu!
Celem projektu było stworzenie przez uczniów filmików edukacyjnych, prezentacji multimedialnych i komiksów, w których uczniowie w różny sposób opisują/przedstawiają swój dzień powszedni. Uczeń dzięki narzędziu jakim jest film, prezentacja multimedialna i komiks w formie „storyboard” potrafi opowiedzieć o przebiegu swojego dnia, w ciekawszy i bardziej efektywny sposób opanowuje formy regularne i nieregularne czasu przeszłego Perfekt.
B. Cele szczegółowe
1.Uczeń:
- utrwala i poszerza zakres słownictwa związanego z dniem codziennym i życiem rodzinnym, czasem wolnym czy hobby,
- utrwala zastosowanie czasu przeszłego Perfekt,
- samodzielne wyszukiwanie informacji w sieci,
- uczy się planowania własnej pracy,
- rozwija umiejętności współpracy w grupie,
-doskonali grę aktorską,
- umiejętności poszukiwania, porządkowania i wykorzystywania informacji z różnych źródeł,
- uczy się samodzielności,
- przygotowuje się do publicznych wystąpień i rozwija kreatywność,
- doskonali kompetencje informatyczne,
- kształci umijętności wyszukiwania informacji z wielu źródeł oraz ich przetwarzania i selekcjowania,
- rozwija umiejętności pracy w zespole i wspólnego rozwiązywania problemów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz